Top Follower :/

2/12/2011

berhabuk =='

hello ladies and gentelmen , I'm Ayi Zahari and ready to start a story .

dah sebulan aku tk update blog , berhabuk dh blog aku nie . Soryy lame tk update blog , charger lappy rosak & agk busy semenjak dua menjak jadik budak fom 4 nie . maklum lh kn aku dh bakal nk jadik seorg accountant yg berjaya , kerjaya yg berwibawa tuh . kau jgn nak maen gila :D act , bnyk story nk cite btw tk tahu yg mane nk start cite dulu . Hahahaa
First story ____
Skang nie aku stay & bermuastautin (act btol ka aku eja ==') kt Shah Alam , Sek 25 . sumpahh , tk best stay kat sini . mcm mcm jenis org ade , dah lah byk org bangla , myanmar , endon . bersepah kot dorg kat sini , aku rase aku dh bkn dudok kt malaysia kau tahu . Itu satu hal . satu lagi , skola aku lg lh chibai . dah lh bnyk keling . berserabot dol , kau pahampaham lh kn , keling nie mcm mana . sakai yg amat . skola tuh dh mcm skola Tamil , concere kt budak keling jeah . That all , make me don't like to stay here . f**king bad . forgot it about this , let's go on to second story .
Next story ____
berazam nk blaja btolbtol , harpaan jeah . Hahaah
status ; jarang onl , mybe onl pung semminggu skali .

next status ; baru blaja nk menabung ==' tetiba jeah aku rase mcm nk menabung . mcm best org menabung nie , duit pun jadik bnyk bak kata pepatah sikit-sikit lama-lama jadi bukit kalo ade duet byk bole kahwen awl kn ? Hahaha *sory menggatal .
okay that's all story for this week , i gtg :D
*blog update semenggu skali jea mungken , InsyaAllah .

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh =='

No comments:

Post a Comment